Ուսումնազվարճանքի ցանկացած ծրագրի հաջողություն մեծապես կախված է նրա
մասնակցային բնույթից։ Ուսուցանվողների ակտիվ ու անմիջական մասնակցությունը
ոչ միայն մեծացնում է զվարճանքի գործոնը, այլեւ առավել ազդեցիկ ու տպավորիչ
դարձնում ուսուցանվող նյութը։ Ցավոք, մասնակցությունը երբեմն պարտադրվում է
ուսուցանվողներին։ Այսպիսով, խախտվում է ուսումնազվարճանքի ամենակարեւոր
օրենքներից մեկ՝ կամավորությունը։ Ուստի, եկեք մեկընդմիշտ հիշենք՝ պարտադրված
ուսումնազվարճանքը այլեւս որեւէ կերպ ուսումնազվարճանք համարվել չի կարող։
Զվարճանքի որեւէ գործողություն դժվար է պատկերացնել եթե դա մեզ պարտադրված
է։ Համաձայնեք՝ սպառնալիքի ներքո զվարճանալ գրեթե անհնար է։ Ուրեմն, եկե՛ք
պարզապես զերծ մնանք այս կոպիտ մեթոդներից եւ փորձենք գտնել ավելի
ստեղծագործ լուծումներ, որոնք անշուշտ ավելի դժվար են եւ ավելի մեծ ջանքեր են
պահանջում։ Այսպիսով, ուսումնազվարճանքի ծրագրեր մշակելիս ուսուցանվողների
կամավորական մասնակցությունը թող լինի Ձեր ամենակարեւոր սկզբունքը։ Դուք
վստահաբար կգտնեք այնպիսի լուծումներ, որոնք իրենց գրավչությամբ Ձեր լսարանի
անդամների մեջ կարթնացնեն մասնակցության բուռն ցանկություն։
Comments
Post a Comment