Skip to main content

Մի՛ խանգարեք, թող երեխաները «աղմկեն»

Լռություն, դասը սկսվում է։ Չենք զրուցում, չենք խոսում, այլ լուռ լսում ենք դասը։ Եթե ուզում եք ինչ-որ բան ասել, բարձրացնում եք ձեռքը եւ խոսում միայն թույլտվություն ստանալուց հետո։ Թերեւս, շատերիս ծանոթ իրավիճակ է։ Շատ դեպքերում հենց այսպես ենք պատկերացնում ուսումնական գործընթացը։ Իհարկե, լռությունը կարեւոր է, իսկ դասը սերտելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ։ Սակայն, եթե որոշել եք իրականացնել ուսումնազվարճանքի ծրագիր եւ Ձեր դասը աշակերտների համար վերածել յուրատեսակ ուսումնական ժամանցի, մոռացե՛ք վերոնշյալ կանոնները։
Անկախ նրանից, թե ինչ բնույթի ուսումնազվարճանքի ծրագիր եք իրականացնում, հիշեք՝ այստեղ ամենից կարեւորը ուսուցանվողների ազատ ու անկաշկանդ շփումն է Ձեր եւ միմյանց հետ։ Եթե մտավախություն ունեք, որ աշակերտները կաղմկեն ու ոչինչ չի ստացվի, պարզապես փոխեք Ձեր մոտեցումը։ Կառուցեք հետաքրքիր, գրավիչ եւ մասնակցային ծրագիր, որին Ձեր աշակերտները կմասկացեն խանդավառությամբ։Եթե Ձեր ծրագիրն իսկապես հետաքրքիր է ու մասնակցային, դուք հաճելիորեն կզարմանաք՝ տեսնելով, թե որքան կառավարելի է աշակերտների «աղմուկը» (առանց որեւէ կոպիտ միջամտության)։ Այստեղ երեխաների ակտիվությունն ու «աղմուկը» Ձեր հաջողության գրավականն են։ Մնում է միայն աննկատ վերահսկել ծրագրի ընթացքը։
Վստահ եղեք, որ աշակերտները կգնահատեն Ձեր ջանքերը, իսկ դասը կլինի տպավորիչ։ Թատերային ուսումնազվարճանքի բազմաթիվ հաջողված օրինակներ կարելի է գտնել մեր նոր պորտֆոլիոյում՝ հետեւելով այս հղմանը։


Comments

Popular posts from this blog

Մասնակցության հրաշքը

Հիշու՞մ եք « Հնարամիտ գյուղացին » հայկական մուլտֆիլմը՝ մի թագավորի մասին , որը կորցրել էր բերանի համը ու զզվանքով ետ էր հրում ոսկե սկուտեղների վրա մատուցվող տարատեսակ ուտեստները։ ( Եթե չեք դիտել , ձեզ հարկավոր է ընդամենը 7 ր ոպե YouTube - ում ) ։ Ի վերջո , գյուղացիներից մեկը թագավորին առաջարկում է յուրատեսակ դեղատոմս՝ պատրաստել հացը սեփական ձեռքերով։ Թագավորը լսում է գյուղացուն ու քրտնաջան կերպով մասնակցում հացի պատրաստման բոլոր փուլերին՝ հնձում է ցորենի հասկերը , աղում ցորենը , կրում ալյուրի պարկերը եւ այլն։ Այս պարզ բանաձեւի շնորհիվ տեղի է ունենում հրաշք՝ թագավորը վերագտնում է բերանի համը։ Համոզված եմ , որ եթե թագավորը մասնակցեր թեկուզ միայն սերմը ցանելու գործին , նրա քիմքն այլեւս անտարբեր չէր լինի այդ հացի նկատմամբ։ Չէ՞ որ դա այն հացն է , որի ցորենի սերմը ցանել է անձամբ ինքը՝ թագավորը։ Իսկ եթե որեւէ մեկը փորձեր քննադատել հացը , թագավորն առաջինը կկանգներ նրա պաշտպանության դիրքերում։ Այս պարզ ու արդյունավետ սկզբունքը կարող եք փորձարկել նաեւ առօրյայում։ Ձեր ընկերներին , մ

Ցկյանս ուսումնազվարճություն

Մոլորակի փոփոխություններին համահունչ լինելու համար մենք ամեն րոպե ստիպված ենք կատարելագործել մեր մասնագիտական հմտություններն ու ձեռք բերել նոր գիտելիքներ տարբեր ոլորտներում։ Այս ամենը կարծես մի անվերջ կրթական գործընթաց լինի , որին մասնակցում են բոլորը՝ անկախ տարիքից , ունակություններից եւ մասնագիտությունից։ Բոլորն անընդհատ սովորում են , եւ դա հրաշալի է։ Մեր հավերժ ուսումնական գործընթացը , սակայն , կարող է առավել արդյունավետ դառնալ , եթե այն համեմենք զվարճանքով։ Ուստի , մեծահասակների համար ոչ - ֆորմալ կրթական ծրագրեր մշակելիս եւ դրանք իրականացնելիս հաշվի առեք այս կարեւոր հանգամանքը։ Գտե՛ք Ձեր թիրախային խմբի համար ուսումնազվարճանքի ամենահարմար գործիքը եւ շարունակաբար կատարելագործեք այն։ Ինտերակտիվ ուսուցաղական թատրոնում մեր երկարատեւ փորձը ցույց է տալիս , որ զվարճանալու պատրաստակամության հարցում մեծահասակները երեխաներին որեւէ կերպ չեն զիջում։ Հավատացեք՝ ոչ ոք դեմ չէ զվարճանալ։ Պարզապես , հարկավոր է ստեղծել ուսումնազվարճանքի որակյալ ու գրավիչ հնարավորություններ:    Համատեղ

Սեփականության զգացողությունը՝ որպես ուսուցման կարեւոր բաղադրիչ

Եթե իրականացնում եք ուսուցողական բնույթի ծրագիր եւ կարծում եք , որ Ձեր լսարանի գործը միայն սովորելն է , թերեւս , սխալվում եք։ Դուք վստահաբար ցանկանում եք , որ ուսուցանվողները հետաքրքրությամբ մասնակցեն ձեր ծրագրին եւ խանդավառությամբ յուրացնեն մատուցվող նյութը։ Իսկ մտածե՞լ եք նրանց դարձնել ձեր կողմից մշակված ուսուցողական ծրագրի « համասեփականատերեր » ։ Այլ կերպ ասած , ստեղծել միջավայր , ուր ուսուցանվողները կկարողանան մշակել իրենց իսկ ծրագիրը։  Բնականաբար , դուք բոլորից լավ եք տիրապետում նյութին ( դուք մասնագետ եք եւ դրանում կասկած չկա ), բայց այստեղ կարեւորը դա չէ։ Դուք ունեք ավելի կարեւոր խնդիր՝ նյութը հնարավորինս գրավիչ կերպով ձեր լսարանին փոխանցելը։ Հենց այս առիթով էլ հարկ է մտածել ուսուցանվողների շրջանում սեփականության զգացողություն առաջացնելու մասին։ Ինչպե՞ս՝ շատ պարզ , տվե՛ք նրանց ձեր ծրագրին մասնակցելու թեկուզ փոքրիկ հնարավորություն։ Թող նրանք զգան , որ իրենց մասնակցությունը կարեւոր է եւ կարող է ազդեցություն ունենալ ծրագրի ընթացքի վրա։ Կյանքի տարբեր իրավիճակներում մենք