Եկեք պատկերացնենք այն պահը, երբ տնային աշխատանքներն ավարտելուց հետո
երեխան իր ընկերների հետ խաղալու եւ զվարճանալու հնարավորություն է ստանում։
Ինչպիսի՜ երջանկություն։ Խանդավառության հզոր ալիք՝ դրական էներգիայի մի ամբողջ պաշար, որ սպառվում է բակային կամ թվային խաղերի միջոցով։ Իսկ այդ
ընթացքում կրթական գործընթացը հաճախ դադար է առնում՝ սպասելով իր ժամին։
Ժամը շուտով գալիս է, սակայն խանդավառության ալիքը, ավաղ, արդեն նույնը չէ։
Գաղտնիք չէ, որ երեխաներից կարելի է շատ բան սովորել, այդ թվում սովորել, թե ինչն
է նրանց զվարճացնում եւ ինչ խաղեր են նրանք սիրում ու խաղում։ Մասնագիտական
աչքով զննեք նրանց այն պահերին, երբ նրանք խաղում են, երբ զվարճանում են, երբ
անում են այն, ինչը նրանց պարտադրված չէ։ Հմտորեն ներդնելով այդ խաղերից որոշ
տարրեր Ձեր կրթական ծրագրում, դուք ոչ միայն հաճելի անակնկալ կմատուցեք
ուսուցանվողներին, այլեւ առավել ցանկալի ու արդյունավետ կդարձնեք Ձեր ծրագիրը։Հավատացեք՝ երեխաները, ինչպես նաեւ մեծահասակները, պատրաստ են զվարճանալ
ցանկացած պահի։ Բոլորովին պարտադիր չէ, որ զվարճանքն ու խաղը տեղի ունենան
դասերից կամ ծանր աշխատանքից հետո։ Ձեր կրթական ծրագրում տեղ հատկացրեք
խաղերին, թող դրանք դառնան ուսումնական գործընթացի մի մասը։ Թող խաղերի
համար կուտակված դրական էներգիան իր ողջ ուժով ծառայի Ձեր կրթական ծրագրին։
Ուսումնազվարճանքի բազմաթիվ ոգեշնչող օրինակներ՝ Հայաստանում ինտերակտիվ
թատրոնի առաջատար «Փոփոխությունների թատրոնի» պորտֆոլիոյում։
Comments
Post a Comment